Steunpunt Korte Keten,

jouw eerste aanspreekpunt
voor vragen over de korte keten.

Webinar: ‘Hoe behoud ik mijn (nieuwe) klanten’?

Webinar: ‘Hoe behoud ik mijn (nieuwe) klanten’?

Hoe beïnvloedt corona het aankoopgedrag van de consument en hoe kunnen Korte Keten ondernemers deze coronacrisis benutten en aan klantenretentie doen?

De voorbije weken kregen jullie vanuit het Steunpunt Korte Keten elke week een tip hoe je ervoor kan zorgen dat je (een deel van je) nieuwe klanten -die je door de coronacrisis hebt gekregen- ook kunt behouden. Rond dit thema gaan we nu op 26 mei een infosessie organiseren. Een vorming organiseren ergens op locatie kan momenteel natuurlijk niet vandaar dat we opteren voor een online vormingsmoment zodat je gewoon thuis, vanachter je eigen computer kan meevolgen en vragen stellen.

Deze webinar duurt anderhalf uur en gaat door op 26 mei en we starten stipt om 20u. De sessie is gratis maar inschrijven is verplicht voor 16 u. op 25 mei via ferm.steunpuntkorteketen@samenferm.be. De dag voor de webinar krijg je via een mail een link toegestuurd waarmee je kan deelnemen.

Inhoud:

  • Filip Fontaine is algemeen directeur van VLAM en brengt zijn inzichten inzake de coronacrisis en de impact die deze heeft op de consument m.b.t. zijn voedingsaankopen.
  • Martine Kinnart is zaakvoerder van de Melkerhei en wil vanuit haar eigen ervaringen rond marketing in coronatijden andere Korte Keten ondernemers inspireren.
  • Kurt Ostyn van Mex United en freelancer bij UNIZO zal je informeren hoe je met beperkte financiële middelen en tijd toch aan maximale klantenretentie kan doen.
  • Patrick Pasgang van het Innovatiesteunpunt rond af met zijn ‘6 waarheden voor blijvende verkoop na Corona, wat moet je zeker weten’.

Na de webinar is er voldoende ruimte voor vraagstelling.

 



E-mail |