Steunpunt Korte Keten,

jouw eerste aanspreekpunt
voor vragen over de korte keten.

Een spaarkaart

Een spaarkaart

Wil je dat je klanten vaker over de vloer komen en zich gewaardeerd voelen?
Dan is een spaarkaart de oplossing!
Met een spaarkaart kunnen mensen punten verzamelen. Hierdoor ga je meer betrokkenheid creëren bij de klanten.
Ze kunnen namelijk voor een beloning sparen.
Hiermee kan je ook aanwezig zijn in de portefeuille van de klanten of op hun smartphone.
Zo gaan ze je beter herinneren en is de kans dat ze nog eens terugkomen groter.
Vermeld zeker de naam en het logo van je boerderij/hoevewinkel/zaak op je spaarkaart.
De beloning bepaal je zelf.
Zo kan je een korting geven, een gratis product geven als cadeautje of een gebruiksvoorwerp met de naam van de boerderij of hoevewinkel. Denk hierbij aan een balpen met je naam/logo op.
Online zijn er verschillende ontwerpen te vinden die je kan gebruiken. Wees hier creatief mee.
Een leuke/kleurrijke klantenkaart valt op.
Via de spaarkaart kun je de gegevens van je klanten opvragen vb. wanneer ze een volle kaart inruilen.
Zorg ervoor dat je dit GDPR conform doet.

Veel succes!



E-mail |